duck

-"Sardiner, e inte det typ en bakelse" lätt dagens citat haha. Ibland e den där Lager riktigt smart asså ;)

Min dag började förresten asbra. Jag vaknar tio över 8 och stressar som en jävla galning för att hinna upp till Vby till 20 i. Ber mamma skjutsa mig o alltihopa. Stress, stress, stress, prov första timmen, panik! Innan vi ska gå så e jag påväg upp för att borsta tänderna, kollar på klockan o känner att det e nåt som inte stämmer. O varför e hela familjen kvar hemma klockan halv 9, borde inte de stuckit för en timme sen liksom. Kommer upp på övervåningen o hör min väckarklocka ringa. Går o stänger av den. Den e inställd på halv 8. Visar sig alltså att jag gjort mig klar på 20 minuter när jag egentligen gått upp 20 minuter för tidigt. Asså ååååh. Jättehärlig morron...

Nej nu ska jag o mitt roliga liv göra annat. Sov gott <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0