friday

Jag e helt slut just nu, nu e nästan allt plugg över, så jäävla najs. Helg ere också :D Party party :D

Förutom att ha varit i skolan har jag spenderat dagen chillandes med en glass i kungsan och shoppande i stan. Med broder Fez som sällskap :) På vägen hem från Vby sen så träffade vi på Awet. Hans polare hade vad jag först trodde va en bergsprängare, kunde dock inte se nåt som såg ut som en sån, iaf galet ljud! Sen kommer ett par andra snubbar o Aweti hälsar på dem. Det e tung hiphop/rap/kommer inte ihåg vad musik, speciella handslag och plattskärmskepsar all over tha place. Gangstah foshizzle. Men inte jag o Fessy dåra. Fett synd, lite utanför typ.

nu ska jag kila, pussilago

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0