in da house

Det är så härligt galet varmt :D Tyvärr har jag förflyttat mig in för att fixa med historian, yey.

Gårdagen spenderades först på Stinsen med mamsi, blev lite nya fina grejer :) sen skjutsade mami o brur mig till Hby där Vera, Paulina och Pontus va så jag låg o stekte med dem ett tag i solen. På vägen hem fick jag även se Veras hus. Asså det e helt galet vam fint det huset e!! Typ som om jag dött o kommit till himlen haha :P

Jag o Paulina åkte hem till mig o käkade middag, sen åkte vi hem till henne och fixade oss o mötte upp Emil vid bussen. Tog oss in mot den stora staden, Emil hoppade dock av tidigare, men jag o P tog oss till Gamla Stan, mötte upp lite folk och stack till Huset. Najs ställe :) Sen kommer Emil och Ismael o vi e ett stort gäng som drar vidare till Royal Garden. Blir infixade ;) men stannar inte så länge pågrund av osköna människor etc. Jag, P, E och I drar tillbaka till Huset, träffar på lite Ps homies som Proppen och Viktor. Står på svettigaste dansgolvet o skakar rooompa, men det va najs :) Speciellt när vi lyckades ta oss upp på ett podie eller va man ska kalla det, blir så lack på människor som spårar på dansgolvet så det flyger armbågar all over the place. Typ hej det skulle va mycket roligare att dansa om du inte precis gett mig en bula på huvet. Aja det va härligt iaf :D

Sen blev det hemgång nångång på morgonen :P Promenerade barfota från Vby i trasiga strumpbyxor.  Jag hatar strumpbyxor de pajar faan alltid. Får köra på barbent nu när det blivit så galet varmt :D

O nu ska jag avsluta den här romanen. Ciao

Kommentarer
Postat av: nicole

WOoow, jag har hittat till din blogg Johanna! FIERCE haha:D

2009-05-31 @ 21:37:39
URL: http://nicolerosenback.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0