lördag

Gårdagen var typ längsta dagen på länge, fick så otroligt mycket gjort att det e galet :O Började med att jag åkte till skolan och gjorde nationella i engelska. Sen bar det hemåt, tunnelbanan blev knas så jag o Fessy hoppade på pendeln istället och jag fick fortsätta min resa till Vby (snacka om rundtur) för att möta Lager. Blev en kort mysig fika och sen drog jag hem till Fessy där vi nästan fixade klart engelskan.

Efter en timme(?) så va det dags att hoppa upp på fötterna igen och dra till Östra Real för att möta upp Fessy kompis Deborah. De två fixade ihop lite koreografi och på vägen hem därifrån började jag ärligt fundera på hur mycket längre den här dagen kom att vara. Magiskt nog fortsatte den. När vi kom till Vby igen så handlade vi presenter till Emil :) och sen mötte vi upp honom, Paulina och Awet. Jag, Paulina, Fessy och Emil käkade middag och Awet och Zacki som också dök upp senare fick snällt titta på :P Emil fick sina presenter :D och sen begav vi tjejer oss hem till Paulina. Killarna kom lite senare, denna gång med Erik med sig också. Hela kvällen gick sen åt till att spela Alias, eller jaa inte för min del, jag hatar det där spelet XD

Men hela min kväll slutade med en cykeltur i natten. Först för att skjutsa Fessy. Lite vingligt. Sen cyklade jag hem i tystnaden med varma vindar kittlande i ansikten. härligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0