Nee asså sorry men min kontaktlista e full...

STRESS. Jag har så otroligt mycket att göra att det e galet :O

Trots min stress har jag tagit mig upp till Vby för att köpa godis med Fessy inför nationella imorron. Lyckades tajma in en Zacki på väg till träningen också så medans jag fick vänta på en lite försenade Fessy så han jag snacka lite me Zacki :) Sen när Fessy kom gav hon o jag oss ut på godisjakt. Såg en människa som det va ett tag sen sist och jag kom o tänka på en sak. Vissa människor ska man droppa kontakten med på en gång. Börjar det kaosartat så har man ju utvecklingen spikad framför sig om vi säger så.

Fast det kan ju handla om en full kontaktlista också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0