Retro, Ego, MP

Gårkvällen blev ganska mysig :) Det blev först Retro med Erik, Paulina, Zacki, Emil och Emils kompis Ismael samt lite folk till =) Trevlans trevlans ;) Va typ en fotbollsbar eller något :) Sen bestämde vi oss för att dra vidare till Ego. Vi kommer dit o stället e sjukt dött. Riktigt stor besvikelse : ( Förra gången jag va där va det proppat med folk o asnajs. Så jag o Paulina bestämde oss för att dra vidare till MP i Jakan. Killarna drog nånstans, vet inte vart. Iaf jag o Paulina får irra runt ett tag i Jakan innan vi hittar rätt. Vi träffar på Ps polare Proppen o hans kusin samt Ps classmate Sibel också så vi hänger med dem, dansar och så :)

Blev hemgång nån runt 2 och jag promenerade hem från Spånga. Tog av mig klackarna halvägs typ för att det gjorde så jävla ont efter allt dansande :P Sen vandrade jag hem barfota, riktigt härligt haha. Första gången på två veckor då jag verkligen kände mig aslugn o bara njöt av att bara vara liksom. Som sagt tar stressen i skolan död på mitt sociala liv också  :S

Idag har jag varit i stan med mamsen :) Shoppat lite sådär, riktigt mys. På hemvägen hoppade jag av o mötte upp Paulina så att jag fick mina grejer jag lämnade hos henne igår o sen promenerade vi hem till mig, Vera kom också o sen satt vi o chilla ett litet tag ute på min framsida. Najsigt :)

Nu ska jag plugga lite o sen kila vidare till Paula :)

Grattis till den som orkat läsa allt utan bilder till. Jag vill ha en kompaktkamera!

Kommentarer
Postat av: moa

sibel tror jag att jag vet vem det är :)

om hon har varit gymnast (: (var med i REA förut)

2009-05-17 @ 11:21:58
URL: http://brunnstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0