T.G.I.F

Bestämde mig för att ta en tidigare buss imorse för att få sällskap av mami. Det slutade med att jag fick sällskap av halva Vby också. Najs.

Hade två lektioner idag. Engelskaredovisningen gick bättre än väntat :) o vi redovisade bara för typ halva klassen då resten aldrig kom :P så det va ganska skönt. Sen hade vi samhällslektion... Jag tål inte läraren :S Idag börjar han babbla om att han ska ge oss extra frågor inför provet bara för att det va många som inte var där. Liksom bara för att straffa hela klassen för att vissa inte kommer till skolan då det enda de har e att lyssna på redovisningar och jobba med eget arbete. Får man ens göra så? Blir så jävla lack på honom!! Jag skulle inte heller kommit om det inte varit så att jag idag hade min redovisning. Alltså jag vill bara strypa den där människan just nu :(

Nog om skolan. Efter att ha slutat så chillade vi lite i skolan (eh ja det tog visst inte slut där) Sen åkte jag o Fessy mot Vby med Jolina som sällskap :) I Vby mötte jag o Fessy upp Lager o vi kollade runt i lite affärer. Har hittat cirka hundrafemtitusen grejer från H&M som jag vill ha, men det lär ju få vänta...

Nu kommer Fez strax hit o hjälper mig med att fixa håret inför kvällen :) Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0