wordpooping

Jag tror aldrig jag varit så sjukt omotiverad till att göra saker i hela mitt liv. Enda som håller mig uppe e att jag e fri om två veckor. 14 dagar, sen kan jag andas igen. Sinnesstämmning: deppig. Jag e så stressad just nu att när jag har tid att göra roliga saker o gör dem, så e det inte ens kul för att jag hela tiden har tanken i bakhuvet "sen måste jag göra det, det och det" Riktigt jobbigt : (


 Men ibland så ler jag ändå trots stressen :)

Som när jag ser den här reklambilden. Det ska va förkortningen för "fett kul" men hur jag än försöker får jag det alltid till "fone qaal" asså phone call. Det skulle ju funka det med eller hur :)


Vaknade förresten upp med världens sug efter ett par tror det heter shutter shades. Har inte tyckt de varit speciellt fina o har inte riktigt förstått mig på alla människor som går runt i dem. Men imorse blev jag faan frälst eller nåt o kände att ett par shutter shades e något jag behöver.

   


Nåt annat jag behöver e sommarlov. NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0