you spin my head round, round..

Ett dygn har 24 timmar. Vad du prioriterar är ditt val.

Nu e min to do-list galet mycket längre än vad den egentligen borde vara. Jag e sämst på att prioritera helt enkelt. Som i fredagskväll, det blev till att åka på fest vid Islandstorget med Paulina. Taxi hem från Vby sen efteråt. Hoho :)

Gårdagen blev  plugg och sen en sväng till Vby med Fessy. Uppe i Vby träffa vi på Jenna som vänta på Lager. Vi fick roa oss i Vby en stund innan hon kom o sen vandrade jag, Jenna och Lager för att handla mat. På kvällen blev trerättersmiddag ;) myyys. Sen skulle vi dra iväg på en fest i Grimsta. Vi kommer dit o det e ingen fest : ( Snarare vi som va festen haha :P blev hemgång tidigt iaf, gå hela vägen från Grimsta pågrund av nån jävla chaufför med attitydsproblem som inte kunde låta Jennas cykel åka med. Blir så lack på såna chaffisar :S Kvällen slutade iaf med tedrickande hemma hos Lager för min o hennes del. :)

O idag har jag efter mindre än 5 timmars sömn kämpat mig upp för att åka till farfar. Idag är det ett år sen min farmor dog. Det svider. Men jag tror hon finns här ändå. Jag vet att hon finns här. Bara inte här här liksom. Jag insåg dessutom att jag aldrig kommer kunna lyssna på "den blomstertid nu kommer" igen utan att få en sån där konstig känsla i magen. Vi va i kyrkan på gudstjänst. Vi va vid farmors grav. Farmor va inte där. För mig e hon överallt men inte där. Jag vet det låter helflummigt, men så ere.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0