candy

Trots att jag bara sovit typ 3 timmar inatt så är jag på så jävla bra humör :D (Trots att jag efter min o Paulinas promenad förlorade på kort hela tiden... haha nej skoja bara) Satt på bussen till Vby med ett leende på läpparna, en termos med te och ögongodis. ;) Asnajs start på resan haha. Sen i skolan hela dagen va allt så enkelt...eller nej det va det inte alls, men jag sket typ i det o satt o drömde mig iväg till annat. Bra för hälsan, inte lika bra för betygen.

Haha hemvägen va kaos!! Fessy började berätta för Nicole om min "lilla" vurpa inne på Collage för dryga 2 månader sen :P Detta efter att Angelica klivit lite snett på väg över gatan. Sen diskutera vi detta med vurpor hela vägen till T-centralen där jag, Fessy och Josie hoppar av för att byta tunnelbana. Måste upp för en rulltrappa o SJÄLVKLART slutar det med att jag snubblar i den. Haha så jävla synd. Sen garva jag de 30 resterande minuterna hem. Har nu förlängt mitt liv med ganska många år hehe.

Väl i Vby sätter jag o Fessy oss för att vänta på bussen, då kommer "ögongodiset" förbi igen. Fett najs ;)

Seriöst jag e typ hög, nånting skumt e det iaf haha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0