Donken, taxi Hby o korkade norrläningar

Gårkvällen slutade inte på det viset jag trodde att den skulle :P

From the start:

Jag o Lager kubbar till bussen runt sådär kvart över fyra. Möter upp Vera, Paulina och Awet först. Ger de sina biljetter o sen sätter jag o Lager oss för att vänta på Carro. När hon kommer går vi till St Jacobi där de andra redan är. Sätter oss i stolarna o väntar. Föreställningen börjar. Action. Femtitusen discogrupper, småungar som nästan ramlar av scenen och det bästa, som vi väntat på...eller ja enbart köpt biljetter för :P Fessys dansgrupp. Så grymt när hon körde solot!! :D

Sen när föreställningen var slut så rulla jag hemåt med bussen o efter lite stress så satt jag o mamma i bilen och plockade upp Paulina.

Åkte till nivå o satt där o chilla ett tag. Självklart såg man asmånga människor man inte vill se :P tack o lov såg inte de mig. Sen efter nivå så åkte vi till Hötorget för att möta upp Awet med kompisar. Ställde oss i kön för Grodan, dock gav jag o Paulina upp när vi på 30 minuter rört oss 5 meter framåt. Seg kö. Så efter att först tänkt dra till Collage, så hamnade vi på Donken med varsin meny haha. Sen kändes det som vi bara allmänt irra runt vid StureP. :P Mötte upp Paulinas kompis som försökte få med oss till en massa olika ställen, samtidigt som vi försökte få ihop det var Vera skulle möta upp oss. Vera e lovely. Skjuts hem e lovely. Så till slut langa vi dissen till kompisen där o mötte upp Vera. Väl i bilen så hör en kille som Paulina känner av sig till henne. Så helt plötsligt ska vi hämta upp honom. Det var ju inte det enklaste om vi säger så. Snacka om korkad kille! När vi till slut står så nära att han står på trottoaren på ena sidan och vi parkerade på andra sidan så fattar han fortfarande inte var han ska hitta oss. Det efter att fått reda på vilken färg bilen har, vilket bilmärke det e och Vera med jämna mellanrum öppnar dörren och ropar på honom. HAHAHA.

Sen glider vi hemåt. Hem till sängen. Sova. Såååå skönt! Tack bästa Vera för skjutsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0