Don't want no paper gangsta

Dear diary, det här va helgen:

I fredags så fixade jag o Fessy först de sista presenterna till Karro. Sen på kvällen så va Lager, Cia, Paulina, Awet, Zacki o Mitchell hos mig först o chilla galet. Vid 10-tiden taggade vi till MP där vi förväntade oss att det skulle vara någon form av drag...Så var icke fallet, stället var dött ända fram tills dess att vi fick skjuts hem vid 2-tiden. Men, men vad gör man, vi försökte iaf göra nåt bra av det

På lördagen vaknade jag upp jättedeppig efter att ha drömt mardrömmar. Mådde typ jättedåligt av det o fick intala mig att det va inte på riktigt, det va inte på riktigt. Helt sjukt haha. Se vad att vända på dygnet gör med en liksom. Men iaf för att komma över mitt deppmode så åkte jag o mamma till Stinsen o kolla på lite kläder :)

Sen efter det var det hem till Fessy för att fixa sig inför kvällen. Vid klockan 8 ramla vi in hos Karrobarro som fyllt 18 dagen innan :D Blev massa god mat, trevligt folk o hon blev glad över presenterna vi fixat :D Sen efter ett par timmar at her house så åkte vi in till den stora staden. Visade sig att de som skulle välja vad vi skulle till för ställe hade valt Pilot. Jag o Jojjo fick för en stund smått panik då vi inte har haft de bästa tankar om Pilot :P men vi gick in med mantrat, vi gör det här för Karro o även om det blev en ganska tidig hemgång för mig o Fessy sen så hade vi iaf galet kul på dansgolvet med Karro och hoppas att hon fick en fantastisk kväll! :D

O gårdagen dåra, chill chill chill. Köpte biljetter till Fessys dans, spela kort o chilla hos mig med Paulina, Fessy o Awet. På kvällen sen så sov jag över hos Fessy o vi satt o snackade alldeles för länge.


O som inte texten tar slut där.... Fast det gör den. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0