dude

Söndagar blir aldrig som de ska. Jag sitter inte hela dagen o pluggar som jag lovar mig själv varje vecka. Idag åkte jag o shoppa med mami o Jonas, fixade en härlig present till pappa o tog en promenad med Awet sen på kvällen(saffransbullar och cola, den promenaden gjorde nytta haha). Pluggade gjorde jag i kanske en timme. Bra jobbat Johanna, bra jobbat.

Och efter en hel helg med bara chillerill så känns det extra bra att jag börjar halv 2 imorron och e förutom ett utvecklingssamtal helt ledig på tisdag. Slutet av veckan e dock inte lika kul, men på fredag den 13:e då kör vi på utgång höhöhö.

Jag känner mig en aningen vilse just nu. Jag som brukar ha så bra lokalsinne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0