future love



Utgång två dagar i rad, smart drag eller inte? Grodan i fredags, förortsMP igår. Om vi säger så det blev absolut inte lika mycket dans eller sen hemgång igår. Trötta brudar haha. Men kvällen va ganska okej ändå faktiskt. Musiken sög men vi gjorde det bästa av det ändå. Träffade på Arses o Evelina :D inte igår om vi säger så :) O Arses...rolig kille, han kom fram till oss typ varenda gång vi stod o chilla (vilket va ytterst sällan) o fråga varför vi inte dansa. Hur ofta såg man honom på dansgolvet? :P

O vi fick Fessy upp på dansgolvet :D Vi va me på vimmelbilder också, panikar lite över hur hemsk jag kommer se ut på dem. Skämtade med Fessy om att jag aldrig får vara med på kort, precis då kommer fotogrefen fram till oss, jag ba ehe le mot kameran eller.

Det här med att på Halloween kan tjejerna klä sig hur porrigt de vill utan att skämmas, det såg man igår. Eller okej för deras del var det väl snarare hur naket de ville, porrigt vet jag inte om det va precis. Blir nästan lite pinsamt att se dessa människor, de försöker få till en playboybunny-look-a-like, men ser ut som de nyss kommit från fjortisfest. Okej jag ska inte klaga på andra människor, bara njuta av att jag kan skratta åt dem utan att de fattar att det e åt dem. Jag e en elak människa...

O varför kallar vi MP för just MP? Det är frågan vi aldrig kommer få svar på :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0