jimmy tjaaa

Trodde jag skulle gå ut igår, det blev ingen utgång. Trodde jag skulle ut idag, blir nog ingen utgång idag heller. Känns så jävla trist. Det är inte för alkoholens skull, den kan jag skippa, nej det är för att spränga trumhinnorna och dansa tills fötterna blöder. O jag hade värsta perfekta outfiten tills ikväll, inte ofta jag e ute i så god tid med det...

Men, men vad gör man. Blir pysselkväll ikväll. Ska piffa till mina kläder typ. O feta till det med godis, shiiiiet kanske ska träna?

Klev förresten upp astidigt för att åka o kolla på Jimmy Choo för H&M idag. Helt ovärt det haha :P Eller ja iaf för min del. Sen blev det en fika i Vby med Fez och Paula, mys :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0