Så hur definierar man en vanlig skoldag?

Försov mig imorse så jag skippa första lektionen då vi hade vikarie som inte kan nåt o att sitta o terra Awet på fejjan som jag brukar göra varje onsdagsmorgon kändes då som en ganska ovärd anledning att åka in för. 

Så istället åkte jag o Fessy till skolan senare. O min skoldag har bestått av att lyssna på när en klasskompis berätta om sin semester (ganska intressant faktiskt!), kollat på Levi's utförsäljning, handlat honungsmelon, varit "behind the scenes" i kafeét och lyssnat på musik. Hård skoldag, aight? Okej jag har läst igenom mattegenomgångarna också men ärligt såna här skoldagar kan man inte klaga på!


O min promenad tillsammans med Paulina, Fessy o Awet igår slutade med tv o kakor hos Paulina. Damn, jag måste träna mer haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0