Stockholm är ingen stor stad...

...För om det va det så skulle jag o Fessy lyckas träffa på Moa bara sådär helt random inne på Åhlens haha. Jaja trevlans va det iaf :D, men vi fick värsta chocken när vi kommer upp för rulltrappan och ser Moa :P

Haft en lektion idag, bild, sjukt onödigt. Snurrat runt i stan i jakt på present till Karrobarro, bättre :D

O nu efter att ha käkat middag med familjen, mormor, morbror med fru och en präst :P så sitter jag här o känner att jag nog borde börja fixa mig. Locka håret, måla naglarna, välja skor, ja fräscha till sig överhuvudtaget, men jag orkar iiiinte hehe. O sen kommer det ännu mer folk hit gaaaah.. O vad gör jag me håret?



Antagligen dagens outfit :)





Kommentarer
Postat av: moa

läcker tröja :D från?

2009-11-22 @ 12:28:46
URL: http://brunnstedt.blogg.se/
Postat av: Jojo

Moa: Från Primark på Oxford street :P

2009-11-22 @ 12:47:27
URL: http://larssonfoshizzle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0