6 dagar kvar till London :D

Har verkligen varit full rulle den här helgen. Började med att kliva upp "tidigt" på lördan, släkten kom o vi åkte direkt till Aquaria. Kände ganska synd att man inte e 5 år o intresserad av fiskar. Men hoppas att småttingarna hade kul iaf :P Sen blev det hem till oss, käka, prata, ja bara umgås.

Vid 7-8-tiden kom Paulina o jag fick muta henne med Ben & Jerry´s för att hon skulle gå med på att följa me till MP! Kändes bra haha. När vi fixat oss för kvällen (hade ett helt gäng med kritiker i köket som försökte se till att min klädsel blev bra haha) så begav vi oss mot MP efter att ha mött upp Aweti på bussen. :)

Väl på MP blev det faktiskt en trevlig kväll :) Vi blev bara en liten trio, men det blev kul de med :) ( jag typ mutade båda de andra två egentligen, men men...) 

Trodde för ett tag under kvällen att jag skulle bli skjuten eller nerslagen inne på tjejtoan då det var värsta krigszonen därinne. Totalflippade tjejer, skrik, gråt, helt crazy. Pinsamma brudar for sure!

På väg hem såg det först ut som om vi skulle få vänta på bussen i ett par tusen år, men sen kirra Awet skjuts åt oss av hans polare tvillingarna ;D så jag kom ganska snabbt hem till min sköna säng!




Fast helgen va ju liksom inte slut där. Idag har jag, mami, mormor, Sara, B-M o alla kidsen gått runt i både barkarby o Vby. Shopping shopping, dock inte för mig men det tar jag igen i London hehe :D

Kommentarer
Postat av: anna

fina bilder <3

2009-10-20 @ 00:30:15
Postat av: Jojo

Anna: Tack hjärtat ;) <3

2009-10-20 @ 19:10:51
URL: http://larssonfoshizzle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0