haha

Min pappa o jag har ganska ofta väldigt lika humor. När pappa hade fixat det här nu tidigare idag så låg jag typ ner på marken o garva för att det såg så kul ut. Vilken humor jag har alltså... :P

En liten history följer me :D

Det började med att Johanna kom ner på förmiddan, det visade sig att hennes kompis Jackan
kommit på besök. Johannas föräldrar hade varit jättesnälla o bjudit Jackan på våfflor.



Johanna o Jackan bestämde sig för att bara chilla galet hela dagen.


Johanna var gullig och bjöd på lite Coca cola.


Senare på kvällen kom deras kompis Tröjan förbi och tillsammans chillade de galet alla tre.


The end!

Yes min mognadsnivå e skyhög (18 år, ja men visst!) o min humor den bästa!

Eller aa... en bra sagoberättare e jag väl iaf?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0