party up!

Igår blev en riktigt najs, men kanske en aningen kort kväll ;D

Jag o Fessy drog först runt i Vby o köpte lite kläder inför kvällen o resterande mat. Sen drog vi hem till Jojjo o påbörjade smått sminkningen, sen gick vi till lokalen o lagade maten. Sen blev det kubba tillbaka o fixa resten. Hade så ont om tid att jag o Fessy till slut fick kubba tillbaka typ halvfärdiga, jag med locktången i högsta hugg då jag typ hunnit locka hälften av mitt hår o Fessy med omålade naglar. Carro va gullig o hjälpte mig med håret sen ;P

Va en riktigt mysig middag, fast hur skulle en middag kunna misslyckas med alla fantastiska människor som var där :D Verkligen bästa att typ alla kunde va där, nåra fattades dock :(

Sen blev det presentöppningen för Fessys del :D Hon blev tack o lov glad för mina presenter. :P Blev sen att proppa i sig efterrätten o tagga till tuben. Fessy hade glömt busskort så vi fick stå o vänta, träffa på Saman och en kompis till Awet :)

Väl inne i stan gick vi direkt till Collage o kom in, 12 91or på en 23+ nattklubb. Vi va också blandat tjejer och killar. Så haha suckers som inte tror att man kommer in då det e högre åldersgränser. Alltså okej vi stod på listan och alla 18åringar kommer säkert inte in på såna ställen, men åldersgränsen sätts mer för standardens skulle jag tro :) Hehe här sitter jag, har endast gått ut i ett halvår o leker jätteerfaren, najs :P

Blev dancing som vanligt of course på dansgolvet o sen fixade Emil in oss på Vipen :) Blev en ganska tidig hemgång för mig o Fessy, men jag e nöjd med utgången ändå =)



fler bilder kommer när jag har min systemkamera ;D

Jag ska förresten mobba 3 av mina vänner för all framtid haha, så jävla kul hahahaha, vet inte vem av dem som gjort bort sig mest alltså haha tabbe gånger tusen XD... nej förlåt jag ska va snäll...eeeh, skoja bara! MouahAHHahahaha

Kommentarer
Postat av: moa

att dem föra på baronen ;) ?

2009-10-03 @ 18:51:44
URL: http://brunnstedt.blogg.se/
Postat av: Jojo

Moa: Believe me, det är värre än så! XD

2009-10-04 @ 13:00:01
URL: http://larssonfoshizzle.blogg.se/
Postat av: Madeleine

jag har en känsla av att jag är en av de där vännerna, stämmer det?! :O hahahahaha

2009-10-04 @ 14:12:44
Postat av: Jojo

Madeleine: Ding ding ding,right!

2009-10-04 @ 16:58:52
URL: http://larssonfoshizzle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0