såpbubbler

Mitt huvud e mjukt som kolasås just nu, är glad över att jag inte behöver gå till skolan imorron alltså :P Matte provet kändes som det gick bättre än väntat, men med min tur ser jag redan betyget framför mig...

Idag har jag gått i skooolan, mött upp Fessy i Vby o samtidigt som det först träffat på Karro, sen Lager o Sofie, snacka om bra tajming av mig där ;) sen handlat ett par skor ;D o efter det begav vi oss till Coop V för att handla mat för imorronkväll. Då blire party hehe :D Först ska vi käka födelsedagsmiddag, sen drar alla 18åringar ut o festar hela natten lång. Jag ska få Fessy att ställa sig på dansgolvet o dansa! :D

Juste sjukaste grejen hände i tisdags. När jag o Fessy sitter på väg hem så stannar tåget i Ängby o vi åker inte vidare efter den lilla tid som det brukar ta för tuben att stanna på varje station. Helt plötsligt så ser Jojjo en kille o ba haha kolla det går nån på spåret. Två sekunder senare tar snubben upp en sprayburk o börjar spreja precis vid vårat fönster, på vårat fönster. Alla i vagnen började banka på fönstret, men snubbarna sket i det. Så där satt vi o bara kunde kolla på. Verkligen party, nu ser man hur de förstör samhället live, kaching...eller? :S Kan ju också säga att deras lilla "konstverk" var ugly. Ska de förstöra kan de väl ändå lära sig rita för fan.



Imorron blir det att köpa partydress ;D TAGGAD :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0