Stress under kort tid kan påverka kroppen positivt

Mitt huvud höll på att sprängas igårkväll. Som tur va var Paulina en räddare i nöden och drog med mig på promenad ;) Provet idag gick dock ganska okej trots den hotande explosionen. Efter skolan så gick jag o Angelica o såg på filmen "The ugly truth". Den var bra trots att det e en ganska förutsägbar film ;) Han som spelade ena huvudpersonen är en grym skådespelare förövrigt, Gerard Butler eller vad han heter. =)

Sen efter bion har tiden bara rusat iväg. Va på promenad med Lager :) o nu  e det helt plötsligt dags för mig att sova. I den här takten tar jag snart studenten :D Jag menar nu e det praktiskt taget redan fredag, nästan höstlov (då jag taggar till LONDON!!! :D) o sen min födelsedag o sen studenten. Juste får inte glömma julen därimellan höstlovet och födelsedan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0