Am I to much to you? Because you were to much for me...

Jag undrar om det är hörlurarna som inte funkar, eller om det är min hörsel som blivit dålig, i vilket fall som helst så är Ipoden på högsta volym, jag är hemma, kan lyssna på musik via både datorn, radion och tvn, ändå sitter jag med Ipoden i, avskärmad från alla andra, för tillfället med McFly flödande i öronen. Lyssnar till tonerna o det känns så enkelt att andas. Är som om det skulle vara så att tar jag av mig hörlurarna så kommer jag glömma bort att andas. Stress. Bli vuxen. Klara sig i skolan. Umgås, träna, äta, sova. Laga små ärr i själen. Verkligen hinna leva.

Har nån hört blondinskämtet om blondinen med hörlurar i öronen, som när hon tar av dem dör eftersom de påminner henne om att hela tiden andas in och ut. Jag är nog den blondinen just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0