and it all ends with running around in circles trying to find the way out

Skulle det komma en uppfinning som gjorde så att man kunde va på flera ställen samtidigt, typ en tidsmaskin eller nåt skulle jag inte tveka på att använda den. Ikväll ska jag på middag. Jag längtar efter att gå på middan för jag tror den kommer bli jättemysig med massa god mat o härliga människor. :) Men samtidigt så vill jag hinna svänga förbi nyöppnade(?) Malibu och MP. MP e ju då bara att drömma om då jag aldrig hinner dit eftersom det kommer va alldeles för långt bort. Malibu e ju också ganska najs, men hinner jag inte dit i tid så måste jag paya inträde... o det känns lite för mycket att lägga ut. Var e tidsmaskinen när man behöver den? T-t-t-t-tiiiimemachine

Imorron ska jag ut o dela ut CV, hoppas på tur sen efter det :)

Nej nu ska jag pumpa lite musik, så skönt att sitta hemma med ashög volym o bara njuta tihi :D o hitta vad jag ska ha på mig ikväll också kanske :P




Kommentarer
Postat av: moa

jaa :)

2009-09-04 @ 14:50:01
URL: http://brunnstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0