Cause baby, you're like everybody else

5 köpcentrum på 2 dagar, sajk :S Allt för att hitta skor. Gissa hur många par skor jag kommit hem med? Ett! Ett enda jävla par, trots att jag gått i minst 20 skoaffärer. För stora fötter, för kräsen eller helt enkelt helt fel ute?

Förutom alla dessa hundra skoaffärer har jag kollat in lite andra grejer nu när jag fått min lön ;) E nu stolt äger till världens snyggaste klocka, en tjocktröja o lite annat krimskrams :) hehe

Efter att ha varit ledig hela fredan, varit på mässa med Fessy, tvillingarna o Carro (så tja nu taggar jag till California snart, ciao!) o kollat i butiker så åkte jag hem o gjorde mig redo för en hemmakväll, helt otaggad : / men sen började folk surra om utekväll så jag mötte upp grabbsen o åkte mot stan, dock åkte jag vidare o mötte upp Paulina medans de åkte o föra lite. Blev Malibu, sjunga för födelsedagsbarnet Malin, dansa lite, ja en vanlig utekväll. Tidig hemgång för mig o Paulina dock då båda va så trötta o sega. Igår åkte jag o mamsen runt o leta skor, sen hade jag Heroes-marathon med mig själv o sen på kvällen gick jag o mina fina Fessy o Paulina o hyrde film o köpte snacksi o sen satt vi hos Fessy o kolla. Såg "Män som hatar kvinnor". Satt o chansade på varenda karaktär i filmen angående vem mördaren var så den va riktigt bra ;P

Idag har jag som sagt varit i ännu mer skoaffärer o äntligen hittat ett par skor! Hittade även nåt intressant i Barkarby så ska tillbaka dit imorron o hoppas på tur  :D

Nu time to plugga, käka o sen promenad med lite homies ;)

Carro hittade en ganska intressant jacket :P


Klockan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0