CV

Blev ingen utgång igår. Istället stannade jag var hos tvillingarna på middagen. Vi hade det jättemysigt, käkade massa god mat, snackade massa skit o så. Har två jättefina videos som antagligen dyker upp på fejjan sen mouahahaha :)

När jag o Fessy sen åkte hem så langade Lager ett sms, så efter att ha haft ett trevligt samtal med nån random 92-kille på tuben så åkte jag o Fessy till Cafe 60 där brudarna satt. Satt där ett tag o snacka om allt mellan himmel o jord, mest om dans :P sen åkte vi hemåt hooden. Väl hemma i hooden träffade vi på Zacki som vart på krogen. Eftersom jag absolut ville gå hem o sova (det ville inte Fessy o Lager som bestämde sig för att sova över hos Fessy) så Zacki va snäll o följde mig en bit på vägen :)

Haha juste igår när vi satt på middagen så började vi gissa vad för kille som var o en antagligen skulle falla för sen. När det kom till att folk skulle gissa vad för typ av kille jag skulle falla för så va gissningarna allt från brat till skejtare. Alltså brat?! Va? hahaha :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0