snurrigt

Alltså känns lite som om jag håller på o tappa fotfästet lite. Så jävla mycket att hålla reda på. Läxor, telefonsamtal, dans, utgångar, möten, jaa you name it. Alltihopa bara snurrar i huvet. Känns inte som om mina dygn har 24 timmar o mina veckor har absolut inte 7 dagar. Galet.

Aja trots mina alltför korta dagar så hinner jag ju me lite grejer iaf. Igår va jag först i skolan o sen mötte jag o Fessy upp Lager o satte oss på ett fik i Vby o chilla lite. Sen på kvällen va jag ute me mami o promenera. Gick sen o la mig tidigt för att vara jag. Hade ont i benen o armen, frös som en galning o trodde seriöst jag fått swineflue, jävla hypokondriker jag e :P

Idag har vi fått beställa våra studentmössor!!! :D och lite andra prylar hehe ;) blev jävligt mycket cash där kan jag ju bara hälsa. Men, men man tar bara studenten en gång! Mössprovningen resulterade förresten i att dagen blev en typisk Rfg-dag. Det e meningen att vi ska gå aslänge, men det slutar med att vi får sovmorron o slutar typ 1. Som idag skulle vi gått från 9- halv 5. Jag gick halv 10 till tio i ett. Så det känns som att egentligen spelar det ingen roll att vi börjar först o slutar sist av alla. När alla andra sitter med näsorna i böckerna hela dagarna o sen gör läxor hemma efteråt så har vi typ bara läxdelen (hur det nu kan bli så) :)

Efter la escuela så satte jag o Fessy oss i Vällingehus o plugga matte, det gick inte all världens väg om vi säger så...

Nej dags att sluta surra, börja plugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0