Från Nivvan till Larran, eller alltså nej men jaha?

Igår var det först en extrem lååång o håååård skoldag...eller nej hehe skoja bara jag går ju på Riddish hallå! Hade två lektioner, på den ena satt jag mest o eh...gjorde ingenting, på den andra...dansa jag lite hoho o försökte rita, hård dag oh yes.

Efter den hårda skoldagen åkte jag hem efter en snabb sväng i stan o sen satt jag o Fessy o kolla film, 17 again, asbra film :D Sen åkte vi upp till Vby o mötte Madde, käka middag o sen åkte jag o Madde hem till mig o fixade oss.

Färdigfixade åkte vi in till Nivå för att föra, satt o snacka där o bara chillade. Sen när klockan började närma sig 11 så hoppade vi på samma tbana som Paulina o Anna F, träffa på Niklas som satt me dem också, lite konstigt att träffa honom i det sammanhanget men, men. Träffade på min klasskompis Markus på vägen också, faktiskt ganska oväntat. Sen kom vi fram till Laroy, gick in o satte oss i en soffa med några vänner till Paulina o helt plötsligt dyker Oliver från min klass upp också. Oväntat möte nr 3. Sen taggade jag, Paulina, Madde o resten upp till övervåningen där vi blivit inbjudna, alla fick band så att man kunde gå ut och in som man ville, har fortfarande inte fått av mig det där bandet så det ser ut som om jag nyss kommit från BB eller nåt för banden ser ut precis så haha

De oväntat möten hade ökat till 4 innan kvällen va slut, fast nja sista va nog inte så oväntat, hans ställe egentligen. :P Men, men, Laroy va fullt med folk, najs för ett tag men blev för mycket efter en stund, man kunde typ knappt röra sig på dansgolvet (första gången jag dansar på laroy!) dessutom har Larran aldrig varit riktigt min typ av ställe o det blev ganska tidig hemgång. Hoppas att Madde är någorlunda nöjd med sin första utgång iaf :)

Fast faan alltså att vi inte hann till Collage för att festa med BSB alltså :(

 Bday kid i onsdags

     
sista bilden e på det ugly BB-bandet haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0