from east to west

Utgången i lördags blev inte särskilt långvarig. Började med att jag o Paulina drog till Sogni o tog ett glas vin (haha så kul för jag känner mig så vuxen när jag sitter o dricker ett glas vin o bara chillar, seriöst det sitter väl i från när man va liten o såg mam o pap ta varsitt glas till maten). Sen drog vi till Malibu, nyöppnat ställe :) o mötte upp Paulinas kompisar Sofia och Danijela. Va där i 2 timmar typ, sen snackade jag lite med Patrick o han bjöd oss till Mälarhöjden så jag, Paulina och Danijela hoppade på tuben o åkte dit. Va trevligt :) ett tag sen jag träffade människorna sist :) Blev riktigt sen hemgång. När jag o Paulina kommer till Vby visar det sig att Awet suttit på samma tunnelbana haha :P

Crazy girl <3


Igår så pluggade jag först med Fessy på eftermiddan. Sen så fick jag o Fessy värsta rycket och hoppa på bussen och åkte till Kista där jag köpte en lovely knallrosa tjocktröja. I love it! :D Efter den spontana Kistaturen så åkte jag hem en sväng o sen så mötte jag upp Paulina o later även Awet o så tog vi 3 en prommis :)

Tröjan :D


Idag hade vi skolfoto. Alla bar svart så vi såg ut som värsta emoklassen haha :P Vi funderade ett tag på om jag kanske skulle ha på mig min rosa tröja på kortet för att det skulle sticka ut, men den iden skrotades ganska snabbt, lite synd då det skulle sett skitkul ut :P Dessvärre så hade nog alla som öppnat skolkatalogen stirrat på just mig ;P

Time to käka middag o sen iväg till Paulina för att baka o sen blir det fikatime hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0