luncha på Ikea

Jag o Fessy åkte till Barkarby idag för att jag skulle lämna CV till lite affärer. När vi kommit Barkarby o ska ta bussen så träffar vi på Paulina o Vera lite random sådär haha :D Har inte sett Vera på typ två månader eller nåt!! Iaf så skulle de till Ikea så efter att jag o Fessy varit runt på Barkarby Outlet så gick vi till Ikea där vi käkade lunch med de andra två brudarna o sen gick vi alla fyra o glodde lite till på Ikea. :) Efter det så åkte jag, Vera o Fessy till Vby samtidigt som Paulina åkte hemåt. Sen gick vi runt i Vby o Vera köpte lite pryls, sen bar det hemåt o nu sitter jag hära :)

Ser ut att bli utgång ikväll. Malibu.

Fika igår med finaste bror som inte vill va me på bild :P


 

fler bilder kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0