1985! (skulle egentligen blivit publicerat igår)

Åååh skivan blev så bra igår, så lättad! Va sjukt stressigt innan och i början, men sen när det väl drog igång då släppte stressen. Var en fett mysig middag, hann inte käka så mycket av den dock :P Hann inte heller se mig så mycket runt omkring på allihopa. Blev lite lambo :D o sen fick alla varsitt pris. Man blev "Klassens ....."  :) Jag blev klassen ghetto girl. Tack tack. Haha. Hoppas alla blev glada över de priser de fick, tyckte att våran lilla grupp (Yayya, Manne, Anna, Lisa, Fessy o jag) styrde upp det riktigt bra. Alla va så söta när de sprang runt i sina kronor sen :P

Vid 10-tiden började klassen röra sig ner till Baba. Först surrade alla mest runt, jag o Fessy med Moas kamera (som vi fått låna eftersom Moa va me på middan) beredd i högsta hugg. Efter ett tag började alla komma. Jag o Fessy stod typ vid garderoben första 10 minuterna o undra var våra vänner va, vi tyckte absolut att de borde infunnit sig på plats vid 10 prick! :P Sen blev det massa massa dans hela kvällen igenom :) En pinata fick dela dansgolvet med oss ett tag också. Knas. Hela kvällen va superbra! Helt lovely, vill faan köra en skiva till me klassen! (fast då håller inte jag i den iaf!)

Hemvägen va mindre kul, stanna tills stängning o  fick sen sitta i nästan en timme på Donken innan vi (jag, J.F, A.A, E.L o K.S) kunde ta nattbussen hem bara för att de går så sällan. Ska skaffa mig en limmo me privatchaffis! :)

Landa i säng vid 5, va inte mysigt att kliva upp ur sängen vid 10 o promenera med Wilma. Pallade inte åka in till Nk så istället åkte jag enbart in till projektmötet. Efter det blev det en glass i Kungsan med Nicole o Fessy. Jättemysigt!


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0