21a april o där kom snön?!

Alltså herregyyyyd vad mycket jag stressat me skolan o allt de senaste dagarna. Kollade och såg att jag som alltid brukar skriva vad jag gör om dagarna i min blogg (sjukt ointressant för alla som läser, kul för mig att gå tillbaka, läsa o minnas sen) inte skrivit något sen i söndags. Har andats skola sen dess. Men nu är allt nästan helt avklarat. HALLELUJA! Jag o Fessy har satt ihop en bok på 20 sidor till vårat projekt på två dar, jobbat som ett par jävla as, så skönt att det blivit klart nu!

Fick min studentmössa idag också. Så jävla härligt!! :D Har längtat galet efter den! :D Har nu studentmössan, studentklänningen, jaa till o me smyckena. Bara skorna kvar!

Nästa vecka blir det tack o lov lite mer lugnt på pluggfronten. Istället kommer jag springa runt och dela ut cvn som en galning. Och festa i dagarna tre typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0