Barbie lät Ken gå ut på krogen

Det är en sån här dag jag nog behövt hela lovet. Sova hur länge som helst, sen bara chilla runt galet, plöja igenom lite plugg, chilla ännu mer o avsluta dagen med att ringa o bjuda över några vänner på chillkväll.

Jag har hjärtklappningar o halsbränna. Att chilla så här mycket e svårt.

Igår så va jag o Fessy jätteduktiga o plugga. Sen på kvällen så tränade jag först med Lager o mamma. Sen stressade jag som en galning för att hinna med min buss upp till Vby. Jag o Fessy åkte till Nivå där vi mötte upp Karro. Sen åkte vi till Laroy o träffa på Awet o hans kompisar som vi inte hittat på Nivå innan. Varken jag eller grabbarna stod på listan för att de hade slarvat bort oss. Så jag betalade för att gå in, sen upptäckte vi att grabbsen inte kom in... Hejdå 100 spänn, fett ovärt. Aja vi tjejer stanna kvar o grabbarna tagga. Sen spenderade jag ett bra tag inne på Laroy garvandes åt alla backslick killar. I can´t handle them de ser så sjukt patetiska ut vissa av dem. Fast jag lovar att de stod o kolla på mig o tänkte samma sak om mig, minus hur avskyvärt backslick e på vissa personer. Tänkte oss en tidig hemgång, så vi tog sista tuben hem. Hem med den kom vi dock aldrig för vi hoppade av efter en station o gick till Dovas. Satt där o chilla ett tag me svampbob o Karros kompis. Sen åkte jag o Fessy hem med nattbussen. Partykväll.

Tror faan att jag mötte Barbies Ken på Laroy. Sjukt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0