broken strings

I söndags så va jag först med Vera i Vby. Jag som frågade om hon ville följa me. Hon köpte massa bra grejer, jag köpte non. Haha. Sen på kvällen chillade jag, Lager, Jossan o deras kusin galet hemma hos Lagers. Såg film o keaka popcorn. Myyys :)

O igår va jag o hälsa på farfar o kusiner. Blev fika o mest chillerill, sen vare dags att åka till Sthlm igen. Stack till Fessy o fixa lite inför tha skiva. Sen kom Karro o vi satt o surra hela natten tyyyyp. Karro berättar bästa historierna! Grymma cliff-hangers! :D Jag o Fessy låg dubbelvikta av garv åt Karros historia/-er, när vi återhämtat oss från skrattattackerna så vandrade jag o Karro hem ca så där halv 3 eller nåt på morgonen.

Klev upp vid 10 imorse. Har knappt sovit på två nätter. Dygnet har för få timmar! Gick upp till Vby o mötte Fessy. Va på banken o kirra lite stuffs, sen mötte vi Karro o gick runt i en massa affärer o käkade året FÖRSTA glass i solen. Så härligt! Va inne i de mest oväntade affärerna också för våran del :P Sen efter att ha vandrat runt i VBy så åkte jag o Fessy vidare till Kista där jag äntligen köpte det jag letat efter! Wohooo :D

O nu sitter jag här hemma o filosoferar om livet...EH nej..tjjjjaaaaaråååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0