En dag kvar...woop woop!

Jag gjorde inte så mycket av mitt liv ändå i fredags. Satt o skrev namnlappar till skivan. 100 fucking stycken. Hej skrivkramp! Sen åkte jag, Fessy, Emil, Isse, Vera och Erik hem till Emil på kvällen o kolla film. Skräckis igen :( Jag satt mest o kolla ner i godisskålen hehe .

Sen igår så åkte jag först in till stan med Lager o Fessy. Svängde förbi Stockholmsgruppen med Lager och kolla lite i affärer över hela stan typ. Sen när jag kom hem så chillade jag ett litet tag innan jag o mamma hoppa i bilen o tagga till Kista. Flängde runt där i varenda affär och hittade allt jag behöver för min outfit till min skiva imorron. Helt galet att den är imorron!!!! Så idag ska allt det sista fixas. E helt galet stressad.

Pricken över i:et den här veckan är att jag är hundvakt också! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0