Party all day party all night

Från idag och fram till och med lördag så ere party som gäller. Kommer bli galet, måste nästan bunkra upp med cola inför kommande dagar för jag lär vara helt slut!

Både i söndags och igår så har jag övningskört med pappa. :) I måndags så fick jag åka bil i innerstan med Vera. Har jag aldrig gjort förut...Saaajk. :) O igår efter att ha övningskört så åkte jag o Paulina först runt lite i hoodsen för att hon skulle dela ut biljetter, sen åkte vi hem till henne o kolla Dh o cougartown. Sen kom Snubbenjagintetänkernämnavidnamnföratthanintegillarminblogg också. Vi hade köpt Ballerina kladdkaka men han fick bara en mouahahaha!

Nej nu ska jag slänga mig in i min garderob o leta efter nåt att sätta på mig ikväll. E Paulinas skiva o temat är någon jag aldrig skulle dejta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0