The last bounce!!!!

Va med Angelica o nåra hennes vänner, hennes syster och hennes pojkvän idag och såg på The last bounce! VA HELT GALET BRA!!!!!!! HELT STÖRT!!! :D Satt i en loge som Angelicas släktings företag har så det va majsinajsi. Första gången jag gör det :)



Igår så blev det chillkväll hos Lager med henne, Cia o Madde. Somnade nästan under första filmen för att jag va så sjukt trött, under andra höll jag mig dock vaken.

Blir chillkväll ikväll me hoho. Vera ringde nyss och frågade om jag va taggad på att följa me ut. Kände hur ögonlocken blev tunga av att bara höra ordet utgång. E dags att vila upp sig rejält inför veckan som kommer!


O min studentmössa saknar årtal, F-A-A-N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0