All those crazy things we did tonight

Trodde jag skulle sitta o söka jobb hela den här veckan... Men icke sa nicke det har inte gått, istället har jag jobbat hela veckan som vikarie. Alltid något :D I fredags fick jag dessutom jobba med Fessy =) Wiiie! Sen på kvällen blev det utgång. Jag, Johannorna, Paulina, Vera o nåra av Veras homies. Först åkte jag o Johannorna till Sommar för att säga hejdå till Fanny som åker till London i ett halvår. Jag vill också dit nu! Sen åkte vi till Nivå där vi av en slump träffa Awet så vi surra lite med honom. Sen bar det vidare till Nype. Träffa de andra o gick in. Inne på Nype var det väl helt okej. Blev lite dans o så. Kvällen sluta sen på Donken. Oväntat. Jag fick min efterlängtade cola. Mycket bra, mycket bra.

O igår var jag liiiite sliten o seg, men jag o mami hoppade ändå in i bilen eftersom jag var i akut behov av kläder att ha på mig på kvällen. hähä. Så först åkte vi till Vby o lämna filmer samt hämta Fessy, sen åkte vi tre till Stinsen o gick runt där. Jag hitta en jättefin blommig klänning som jag köpte. Sen var det hemgång. Runt halv 8 kom Fessy hit o sen kom även Lager. Vi fixade oss o sen hoppa vi på bussen till pendeln. I Spånga mötte vi Emil, Totte o Yi som vi bestämt utgången med =) Åkte till Mp Wooopiiidooo. Fick gratisdrink för att det var specialgrej o fyfaan vad äcklig den va. Sen mötte vi Awet o Mitchell också. Hela gänget samlat, i typ fem minuter haha. Träffa på Arses, Sassan o co också =) Blev lite dans, men mest chill. Fattar inte, har knappt dansat på hela helgen, har sjukt med abstinens efter det :P

Sen när det var tio minuter kvar tills stängning kom vi på att vi kanske bör ta bussen hem. Så jag, Johannorna, Sassan o Mattias som vi träffa också går för att hämta jackorna. Självklart e kön så sjukt lång så vi hinner inte me bussen. Verkligen kul att stå där o vänta en timme i den värmen... Ännu bättre kändes det när vi jogga från Spånga :P Jag o Fessy satt oss sen o drack te o snacka ttills klockan sex då hennes buss gick, la huvet på kudden kl halv på morron yummiiie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0