bumpy ride

Jag gillar att vara arbetslös (sajk!) nej men ärligt man hinner med så sjukt mycket då man inte har ett skit att göra annars, inget liv att ta tag i (ångest!)

Som i tisdags åkte jag o Fessy in till stan o tog en mysig fika med Nicole, vandra runt lite i affärer också på det, mystisdag. Sen på onsdagen vare som sagt bowling. På torsdagen åkte jag, Fessy o Paulina in till Blueberry o pratade med dem om i vår.London baby! Jag e så taggad att jag inte vet var jag ska ta vägen!!!!!!!!

Sen på kvällen så åkte vi först ut till Hby o hade avskedsgrej för Karrobarro. Så nu e hon Växjöbo för de närmaste tre åren :( Kommer alltså bli många besök till Växjö de närmaste tre åren ;) Va iaf jättemysig kväll. :) Efter att ha varit Hby åkte jag, Fez, Verutt o Paulina hem till Emil o kolla film. Our new crib haha




O igår sov jag alldeles för länge. När jag vaknat åkte jag o mor in till stan o mötte upp min far som fyllde år igår! Vi käka middag o kollade på liveframträdande. Sen rulla vi med tuben mot Vby o jag mötte upp Lager för att åka tillbaka till stan. Jag bara åker hiiit o diiiiit. Kommer in till stan igenom. Utgång stod på listan...Om vi säger såhär. Fuck stockholms nattklubbar. De lever på att ha köer. Blev ingen utgång.

Vaknade tidigt idag istället o åkte till Grönan med Paulina, Vera o Emil. Mötte släkta o pappsen lite till o från där också. Självklart startade jag o blondiegänget med den värsta....Insane! Trodde jag skulle dö, men jag överlevde! Sen åkte vi typ allt vi hann, käkade så mycket som det bara gick också höhö. Vid sextiden rullade jag o Paulina hemåt. jag, mi familia o släkta käkade middag o sen nu "seeent" på kvällen så promenera jag bort till Emil o kolla på Sagan om ringen med honom o Vera. Myspys dag o kväll :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0