just gonna stand there and watch it burn

Jag hade (okej yr.no hade) rätt!! Blev bra väder! Så det blev grillchill med Paulina, Fessy, Emil, Vera, Isse o Awet. Resten kunde inte komma =( Satt o surra o hade det mys. Isse fria till Vera också haha ;) Efter nåra timmar bestämde vi oss för att röra oss mot Kista, så alla utom Awet åkte till Kista. Med Paulina o Vera som chaffisar. Surra runt i alla affärer typ o jag körde hel ny look bara baaam! Först gick vi in på Ur & penn o då köpte jag ett par nya örhängen o satte i öronen eftersom jag inte hade några i. Sen efter ett par affärer så började jag känna mig sjukt ofräsch bredvid alla andra i mina mjukisbyxor så jag kirra ett par chinos o bytte om. Haha. Sen blev det mat för halva gänget o glass för mig o andra halvan. Sen bio! Knight and day. Ruulig film, hade nog dock kunnat vara ännu roligare :P Sen världens bilfärd hem, va seriöst race! Eller jaa nästan...

O imorron e det packa packa packa för sen åker jag!!!!!!!!!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0