mixed up

Trodde inte jag skulle ha mycket alls att göra idag, men innan jag ens klivit upp ur sängen o ätit frukost så var helt plötsligt hela dagen planerad, sånt e najs!

hade så sjukt svårt att somna inatt o när jag väl somna så drömde jag så konstiga saker. Drömde om att jag satt o sa hur mycket jag hatade AIK till en jävla biffkille som hade minst 10 Aik tatueringar på sig, tjafsade om gurka med tre av huvudkaraktärerna i SATC, satt utanför Spånga Folkan o helt plötsligt försökte folk typ efterlikna scenerna i Step up 2 o så typ massa massa mer. Har hört att det man drömmer ofta är en blandning av saker som hänt senaste tiden o att hjärnan bearbetar det. Sjukt vilken blandning det kan bli. Fast det konstigaste av allt är att jag drömmer om snö nästan hela tiden också. Snö mitt i sommaren också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0