Put your hands in the air and wave them like you just don´t care!

Jag tror jag o mina vänner blivit ett sånt där...kulturellt gäng. Vi gör massa saker som spelkvällar, bowlingkvällar o Harry Potter kvällar. Jag menar för vare en grillpinne, en masmallow o en grill så vare chill liksom! hähä

Aja igår körde vi på det kulturella fenomenet bowling (tycka bowling e kulturellt, ja då gåre utför jag vet) Va jag, Fessy, Emil, Paulina o Vera. Jag låg etta typ helaaa tiden, men sen i slutet gick Emil om o vann. :( inte okej, jag får aldrig vinna. Men det var kul ändå. Sen åkte vi hem till Emil hela gänget o kolla på 6e Harry Potter-filmen. Jag, Emil, Vera o Fessy såg den första av dem i förrgår. Shiiiet vilka Harry P-nördar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0