tisdag

Jag vet inte varför men det känns inte som om att det hårda livet e tillbaka, sommaren e över, men vad gör jag om dagarna liksom? Tar livet som det kommer typ. Fett najs iförsig.

Min söndag bestod av chillerill hos casa de Emil. Efter att ha käkat lunch på Spånga-mackan i....Spånga, så låg jag, Emil o Awet i sofforna o kolla film typ hela dan. Sen på kvällen så mötte jag upp Paulina, vi handla lite gott o sen vare tillbaka till Emil o fortsätta kolla på film. Schyst dag.

O igår gick jag upp tidigt, redo att följa me Fessy som skulle kolla var hennes nya tidsfördriv aka skolan låg. Men när jag står på busshållsplatsen ringer mamma o ber mig komma o vikariera på ett av dagisen i Blackan så jag fick hoppa på bussen åt andra hållet o åka dit :P Jobba sen till klockan 5 o efter det mötte jag Fessy, Isse o Emil i Vby. Chillade runt där sisådär två sekunder o jag hitta en jättefin klänning jag ska köpa på torsdag. När vi var färdiga i Vby åkte jag o grabbsen hem till mig o käka middag. Isse lärde mig hur man ska steka köttbullar så nu kommer jag göra det som ett proffs framöver haha. Efter middan styrde vi ihop ett fotbollscrew bestående av oss, Fessy, Awet o Zacki. Dessvärre förlorade vi fighten mot myggen så matchen blev inte lång, istället var det hem till Emil o kollar skräckis. Fifaaan. Det va jättekul att gå hem i mörkret sen... Awet o Zacki fick följa mig till dörren för att jag inte våga gå själv haha :P

O idag står jobb på schemat igen, woopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0