Två dagar kvar!

Nej inte ens två hela dagar kvar tills vi åker! Ååååh vad jag längtar!!

Idag är vädret lite sådär, sitter o ber till Gud (alltid troende i krissituationer iaf) om att det ska bli bättre. Kollar man på yr ska det iaf bli det :P

I måndags övningskörde jag, va hos Vera me Fessy o fixa lite o sen på kvällen va jag hemma hos Paulina med henne o Vera. Blev sleepover där också :) Sen igår var jag lite överallt kändes det som. Först tog jag o Vera en hundpromenad me hennes vovve Tassa o hälsade på Emil. :D Surra lite o drog me honom på prommisen också. Sen gick vi tillbaka till Paulina. Skjutsade hem Vera o Emil o åkte hem till mig o fixa lite. Sen vidare till Isse för att hämta Paulinas klänning som hon inte fick me sig från Gotland.

O sen hem igen. Chilla lite o iväg till vby me Lager för att möta Fessy o sen hem till Fessy. Hem till Fessy o tjocka som faan på gottigott, sen till Emil för film med honom, Vera o Johannorna såklart dåra. Efter det så skjutsade jag o Vera hem nåra gäster till henne o påvägen blev Vera så glad när hennes favoritlåt kom att hon va på väg att köra iväg trots att det fortfarande var rött HAHA duktig tjej :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0