"Vi har hela livet framför oss, även om det tar slut imorgon"

Rubriken är citat från min kära mormor <3 (har ingen aning dock om det kommer från henne ursprungligen)

Usch, jag är fortfarande förkyld som ett jävla as efter 4 dar :( det här e inte okej! Tror dessutom jag blev mer förkyld efter att ha hängt med Fessy, Vera o Paulina igår. Inte för att nån av dem e förkylda utan för att de tar kål på mig genom att bara spela sällskapsspel. Aldrig varit med om nåt så blodigt monopolspel. Helt stört haha!

Sitter o letar jobbannonser på arbetsförmedlingen just nu o jag kan ju inte precis hurra för överflödet :( Måste dessutom hitta ett jobb som jag kan ha i ett halvår bara me tanke på att jag åker till London sen. På tal om att åka så åkte Anna till Tyskland för att vara borta i ett år i fredags. Så senast jag såg henne var torsdagen innan jag åkte till Greklandet. Saknar henne redan :( känns konstigt att veta att vill man ses så finns hon inte bara ett telefonsamtal bort utan man måste kasta sig på ett flyg till Tysklandet. O snart åker Karro också. Även om hon fortfarande befinner sig i Sverige kommer det ändå va så sjukt långt bort :(

Har en känsla av att min resekassa kommer behöva fyllas på rejält inför den här hösten så jag kan hälsa på dem innan ja själv åker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0