Dag 01- Om mig

Börjar med det svåraste typ.  Jag vet inte hur jag ska beskriva mig själv. För alltid när jag ska göra en sån uppgift kommer jag bara på det negativa om mig själv. Men jag vill ju skriva så att det ska låta positivt, men det går liksom inte. Ska försöka göra ett försök dock. Jag heter Johanna och har Sveriges svennigaste namn, mäter just nu 1,77 över marken o bor i förorten till landet Mellanmjölks huvudstad. Jag är sjukt sällskapssjuk, har nästan alltid människor omkring mig. När jag träffar nya människor brukar jag vara blyg, men lär jag väl känna någon har jag svårt att hålla tyst.  Blir lätt rastlös, så hur 40 år av jobb ska gå lär bli spännande, måste hitta nåt med nya saker att göra varje dag. Det jag o först o främst vill göra i mitt liv är att resa, upptäcka världen. Så fort jag fått ihop pengarna jag behöver beger jag mig till London för att bo, plugga o jobba i lite mer än 7 månader. Efter det står surf i Portugal, rundtur i Eritrea, mer surf i Australien o ytterligare ett par resor på tur. (pengar e ett senare problem).

Är oftast glad, snäll (hehe) o har en humor som e kind of unik höhö.

Vet inte vad mer jag ska skriva, ni som läser känner mig ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0