Dag 02- Min första kärlek

(Den här kommer ju bli rolig att läsa om 20 år…) Jag vet helt ärligt inte om jag varit kär, möjligtvis olyckligt kär. Första killen jag kan komma ihåg att jag gillat gick på samma dagis som jag. På den tiden var han jättegullig med blont rufsigt hår. Brukar se honom lite från o till sådär nuförtiden också här ute i hooden. Absolut inte lika gullig haha.

Har varit riktigt olyckligt kär i en kille en gång i tiden också. Han har världens finaste ögon.  Även fast jag var lite (mycket) heartbroken över att mina känslor inte var besvarade så har storyn slutat ganska bra, e fortfarande kompis me snubben.  Han är en riktigt bra kille, snäll, ärlig och omtänksam.



 Lånad från weheartit.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0