Dag 03- Mina föräldrar

Jag har världens bästa föräldrar, Ann-Marie och Ove heter de. Jag har turen att ha fått lite av dem båda två.

När jag var liten var jag definitivt pappas flicka. När vi va ute på äventyr skulle jag alltid göra som honom. Jag ville vara lika snabbtänkt o rolig som pappa. Blir alltid lika stolt när jag drar skämt och folk säger att det är något min pappa skulle kunna sagt. Min pappa e bäst helt klart. Han är riktigt uppfinningsrik, snäll, smart o snabbtänkt. Skulle kunna prata på i år om allt min mamma o pappa gjort, hur de är osv, men jag försöker hålla det lite kort J

Min mamma och jag har kommit varandra närmare nu efter de jobbigaste tonårsåren haha. Inte för att jag inte haft bra kontakt med mina föräldrar innan, men nu ligger jag o min mor på lite mer samma nivå än vad vi gjorde för ett par år sen. Kan berätta verkligen allt för henne och alla hemligheter vet jag att hon håller. Mami e omtänksam, snäll och ställer alltid upp.

Mina föräldrar är de finaste som finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0