Dag 07- Mina bästa vänner ( skulle publicerats igår hähä)

Jag skulle inte kunna sätta mina närmaste vänner i en rangordning och säga att de här är min bästa vän, jag räknar alla dem som mina bästa vänner. Jag träffar dem inte lika ofta allihopa nu eftersom de bor på olika ställen i världen nu men varenda gång jag träffar dem är det som om tiden stått still emellan. De är de finaste människorna som finns och jag vet inte hur jag skulle klara mig utan dem i mitt liv. De stöttar mig i motgångar, garvar annars med mig 24/7 och är de bästa lyssnarna och rådgivarna som finns. Hade inte de funnits (o min familj) hade jag varit långt ifrån den människa jag är idag, så jag är enormt tacksam över att de finns i mitt liv.

♥Johanna, Johanna, Paulina, Veronika, Emil, Ismael, Anna o Karolina ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0