Dag 11 - Mina syskon

Jag har ett syskon o det är min lillebror Jonas. Han är idag 16 år o typ tre meter längre än sin storasyster...hehe okej 2 dm rååå, skoja bara. Under hela våran uppväxt har vi varit riktiga fighters, sällan(läs aldrig) vi löste bråken med ord, det gick snabbare med nävarna haha :P Nu på senare år har vi dock mognat o bråkar nästan aldrig. Min broder är en av de lugnaste människorna som finns men precis som sin syster kan han få flippen ibland.  Han e grabben som älskar att spela dataspel o tvspel med sina vänner, vi delar inte riktigt samma intressen, men ganska ofta samma humor :P Genomsnäll bra kille liksom =) Johanna presenterar direkt från orten 162:
 Min fina lillebror Jonas!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0